Dziękujemy za zakup produktów z oferty Agrimpex spółka z o.o. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty i wysyłki spełniały najwyższe standardy jakości.
SPRAWDŹ PRZESYŁKĘ PRZY ODBIORZE!
Jeżeli zostało zniszczone opakowanie zewnętrzne i produkty w dostawie są uszkodzone lub są rozbieżności ilościowe, to w takim przypadku należy wypełnić protokół szkody / rozbieżności przy kurierze.
Przygotowanie dokumentów
W celu rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o przygotowanie:
- dowodu zakupu (faktura lub paragon),
- zdjęcia lub filmów dokumentujących uszkodzenie opakowania zewnętrznego produktu,
- szczegółowego opisu problemu.
Informujemy, że sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej.
Ważne! Pamiętaj aby zostawić 1 kopię protokołu dla siebie!
Dziękujemy za zaufanie do Agrimpex spółka z o.o. W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.