PL EN
Agrimpex Protokoły reklamacyjne
Protokoły reklamacyjne

Dziękujemy za zakup produktów z oferty Agrimpex spółka z o.o. Dokładamy wszelkich starań, aby nasze produkty i wysyłki spełniały najwyższe standardy jakości.

SPRAWDŹ PRZESYŁKĘ PRZY ODBIORZE!

Jeżeli zostało zniszczone opakowanie zewnętrzne i produkty w dostawie są uszkodzone lub są rozbieżności ilościowe, to w takim przypadku należy wypełnić protokół szkody / rozbieżności przy kurierze.

Protokół szkody GLS

Protokół szkody GEODIS

Przygotowanie dokumentów
W celu rozpatrzenia zgłoszenia reklamacyjnego prosimy o przygotowanie:

  • dowodu zakupu (faktura lub paragon),
  • zdjęcia lub filmów dokumentujących uszkodzenie opakowania zewnętrznego produktu,
  • szczegółowego opisu problemu.

Informujemy, że sporządzenie protokołu szkody nie uruchamia procedury reklamacyjnej.

Ważne! Pamiętaj aby zostawić 1 kopię protokołu dla siebie!

 

Dziękujemy za zaufanie do Agrimpex spółka z o.o. W razie dodatkowych pytań, prosimy o kontakt z naszym działem obsługi klienta.